30. toukokuuta 2009

ulkokuoren muutos.

minua alkoi pännimään se liian pinkki tai roosa tausta. vanhassa koneessa se oli jotenkin himmeämpi. että nyt mennään tällä hillityllä tyylillä.

päivä mennyt swakopissa suhaten ja istuskellen, seurana mies, yksi hollantilainen ja tyttökaveri geoline. minä olen niistänyt ja yskinyt. yrittänyt saada edes jotain väriä kasvoille. aurinko paistoi, mutta tuuli oli niin kylmä. neljän aikaan lämmintä oli vaan 14 astetta. uskomatonta.

illalla pitäisi vielä jaksaa mennä ulos syömään. hollantilainen lähtee huomenna takaisin hollantiin ja unohdin myös päivän ostokseni hollantilaisen autoon. tuliaiset. joten ne on haettava.

pää on ihan kohmeessa, liiallisen liman takia.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

mä kun luulin, että mun kone o jotenkin hajonnut ja siksi värit muuttunut..hmm..ei kolikoli, ei pelkkä pähkinänsärkijä..

jenni kirjoitti...

kolikoli. ei aina voi kolista tai sitten kolisee ihan liikaa.helle pehmentää pään.nähdään pian!!