29. maaliskuuta 2010

juuri näin, kerrankin.

jokaisen aamun voisi oikeastaan aloittaa näin. nimittäin juoksulenkillä. kahden viikon päässä häämöttää fun run 5km. ei kai ole liian myöhäistä aloittaa treeniä? joka aamu lenkillä käyn, viime aikoina tahti on vain ollut kovin verkkainen. olen alkanut omaksumaan tämän paikallisen kävelyvauhdin ja siinä ei ole vauhtia ollenkaan. hidasta menoa, aivan kuin jokaista askelta harkittaisiin, tehtäisiin päätös kaikessa rauhassa siitä kuinka keinuvasti seuraava askel otetaan. minä, entinen suhteellisen kiivastahtinen kävelijä olen siirtynyt hitaaksi etanaksi.

ehkä huomenna uudestaan, juoksulenkki. lenkin jälkeinen hyvänolon tunne on niin huumaava. hikoilu on parasta! tuo fun run järjestetään varojen keräämiseksi syöpää sairastaville, osallistutaan sinne 40 myo-lapsen kanssa. tosin meitä opeja on vain kaksi juoksemassa, muut opet ovat niitä verkkaisen kävelytahdin omaavia, joille juoksu on kauhistus.

mukavaa maanantaita!

2 kommenttia:

mizyéna kirjoitti...

Onneksi olkoon! Mun talvinen lenkkiprojekti on ihan hyytynyt muiden hommien ohella..

jenni kirjoitti...

mulla tästä toivottavasti tulee talvinen lenkkiprojekti. talvi tekee nimittäin kovasti tuloaan. illat ja aamut ovat jo kylmiä, mutta aamun raikas ilma antaa kyllä kummasti pontta nostella jalkoja rivakkaan tahtiin.