22. kesäkuuta 2009

ihana maanantai

mansikoita ja herneitä.

aurinko ja yli 20 astetta lämmintä.

ruissalo ja ihanainen seura odottaa.

pikku williams odottaa kuumana kadunkulmassa, kesäauto ilman ilmastointia, ikkunat auki ja tukka hulmuamaan!

jussi kului syöden, uiden, saunoen ja välillä hieman juoden. upeissa maisemissa kakskerran tai satavan rannalla hauskassa seurassa. kukat unohtui laittaa tyynyn alle. perjantai oli kylmä ilta, lauantaista saakka aurinko on ollut ystäväni. ihanaa.

jatkan nautiskelua.

4 kommenttia:

Maija M. 12 kirjoitti...

Hei Jenni!

Olen Maija Aliisan tyokaveri. Olen talla hetkella Winhoekissa Namibiassa. Meita on kolme suomalaista taalla ja olemme tulossa Swakopmundiin 13-14 heinakuuta.
Olisi kiva jos sulla tai teilla olisi aikaa nayttaa meille walvis bayta tai jotain muuta kayda esim syomassa jne.
Onko kuumailmapalloajelut kalliita? Olemme tulossa sinne bussilla.

jenni kirjoitti...

hei maija, toki olisi kiva tavata. ollaan yhteydessä kunhan me päästään takaisin namibiaan, ensi maanantaina. kuumailmapalloajeluista minulla ei ole tarkempaa tietoa. swakopissa luulisin ainakin outback orangen järjestävän niitä, paikan omistaa suomalainen mies. onko teillä paikallisia puhelinnumeroita?

Maija M. 12 kirjoitti...

Heip!

Kiva juttu.

Meilla ei ole Namibialaista numeroa.
Mun numero on +358 400 524 490
Ricardon numero on 081 1228 283

Meidan vastaava taalla.

Unknown kirjoitti...

ihana ystävä=minä. lovin' it